Zárcsere non stop szolgáltatások a II. kerületben és vonzásában

Zárcsere II. kerület Rózsadomb és környékén

Zárcsere 2. kerületben egy órán belül.

2016. február 20. - Zárkirály

A modern korban nagy segítség lehet ha van nálunk mobil telefon. Így volt ez a mi nap is mikor egy szorult helyzetben nem volt más lehetőség mint a szomszédtól kérni segítséget. Ugyanis az történt velem amire eddig még nem gondoltam. Nagytakarítás közben a szemét felgyülemlése miatt össze húztam a szemetes zsák száját majd az ajtót magam után becsapva lementem a kukába helyezni a szemetet. A lépcsőházban szóba elegyedtem a szomszéddal majd a lépcső fordulójában elköszöntünk egymástól. Nyúlok az ajtó felé, hogy nyitom az ajtót majd villámcsapásként ér, a kulcs belül maradt az ajtóban! Ott állva kétségbe esés szélén nem tudtam mi tévő legyek ezért csöngettem a szomszédnak, hogy segítséget kérjek. Felajánlotta a gondnok milyen segítőkész ilyen esetekben ő tud segíteni. Csengettünk a ház gondnokának aki hosszas tépelődés után megjelent az ajtóban. Kérdezte: miben lehet a segítségünkre? Elmeséltem a sztorit,és kértem, hogy segítsen ebben a szorult helyzetben. Azt mondta már is csak hozza a szerszámokat. Következő pillanatban már egy kalapács és egy valamilyen vas volt a kezében. Kérdeztem tőle, hogy ezek lesznek a szerszámok amivel az ajtónyitást fogja elvégezni? A válasz kétségbe ejtő volt. Igen! Mondtam neki,hogy várjon pár percet meg próbálom előbb én kinyitni.

Fel a szomszédhoz elkértem az "Okos telefonját" beütöttem a keresőbe, hogy Zárcsere. A találati lista több ezres számából kiválasztottam a nekem szimpatikus oldalt ami hozzá teszem nem az első találat, mert az első hely mindig drága! Ígéretet kaptam rá, hogy 40 perc alatt jön a segítség ráadásul roncsolás mentesen hajtják végre az ajtó nyitását! Ennél nagyobb öröm nem éhet, adott egy probléma a 40 percen belül megoldódik ráadásul nyoma sem lesz az ajtó nyitásának. Véget nem érő időnek tűnő volt az pár tíz perc, de megérkezett a segítség. Körülbelül 30 másodperc alatt nyitva volt az ajtóm! Nagy az öröm. A szerelő ajánlására azonnal vásároltam a cégtől a helyszínen egy speciális zárbetétet mely használatával ilyen dráma nem fordulhat elő velem soha többet. Hozzáteszem a választék amelyből válogattam, megfelelt volna egy mobil barkácsüzletnek! Most már hiába marad belül a kulcsom, kívülről akkor is ki tudom nyitni a zárat. Hála a mérhetetlen tapasztalattal felvértezett mesternek. Kipróbáltam az ajtó működését nehogy valamit elrontsanak rajta de nem találtam hibát. Aztán jött a következő villámcsapás. Az Ár! Kifizettem és jobban belegondolva abba, hogy ebben az összegben mi minden található máris tisztábban láttam. Hiszen egy üzlet akkor éri meg ha mindkét fél jól jár! 

Visszatérve az Okos telefon fejlődésére, elképesztő mértékben újul meg a telefonálás platformja, miközben a mobil verziós hirdetések tömkelege lelhető fel az oldalakon.

Ha bármelyikünknek ilyen vagy ehhez hasonló problémája adódna bátran merem ajánlani vegye elő a telefonját és keressen a következő címsorra : Zárcsere 2. kerület Rózsadomb

süti beállítások módosítása